Welkom

Welkom op mijn persoonlijke blog

Welkom op mijn persoonlijke blog. Ik ben GC_Meneer_Janssens en doe al sinds 8 oktober 2017 aan geocaching. In 2019 kon ik mijn naam op het 1000ste logboekje bijschrijven. Dit gebeurde op 21 augustus 2019. Maar dat is genoeg info over mezelf.


Nu over deze blog; op deze blog zal ik vele van mijn geocaching avonturen beschrijven. Vele events zullen hier voorbij komen maar ook geocaching reeksen en mooie losse caches zullen hier beschreven worden.


Houd deze blog dus zeker in de gaten want er zullen zeker vele leuke avonturen volgen.

Comments

  1. Op zoek naar uw TB in antwerpen kom ik uit op ARCEV45 maar die code ketn de com site niet. Waar zit ik fout ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

VIRTUELE MULTI's

VIRTUEEL TB RONDJE DOOR OUD-TURNHOUT

VIRTUEEL TB RONDJE DOOR BOBBEJAANLAND