VIRTUEEL TB RONDJE DOOR OUD-TURNHOUT

Nieuwe virtuele tour van mij?

Na mijn eerste virtuele tour genaamd 'Op zoek naar de verloren geocoin van GC_Meneer_Janssens' werd het tijd voor een tweede.Latin-club.be 

Zoals sommigen van jullie weten verblijf ik tijdens de schoolperiodes in Oud-Turnhout en heb ik daar
ook een aantal geocaches liggen. Nu is het zo dat ik in Oud-Turnhout ben wezen cachen en tijdens
een pauze wou ik even mijn cachetas afdoen maar dat had ik beter niet gedaan want nu ben ik hem
kwijtgeraakt doordat ik hem vergat terug om te doen. 
Help jij mij om mijn cachetas terug te vinden?


Oud-Turnhout, Gemeentehuis. | Het gemeentehuis (Centrum) wer… | Flickr
Beginnen doen we dan op "N 51 19.042, E 4 58.930" waar we het belangrijkste van een gemeente zien, namelijk het ... van mijn
studentengemeente. Neem hier de letterwaarde van de eerste letter van dit gebouw. 



Dan lopen we vanaf dit punt naar links, richting de grote baan waar we in de verte een ijsjeszaak en
een slagerij zien. Loop richting die kant en houd halt op het zebrapad. Daar zie je rechts een
accountants. Neem van de naam van die accountants de 2de letter. 



Dan is het tijd om maar eens rechts af te slaan. De steenweg op, kijk uit voor de bus en ga waar je de
bus passeerde zonet ga daarna direct naar links en loop deze winkel in. Neem de 5de letter van het
1ste woord daar. Helaas zijn ze dicht dus kunnen we hier geen aankopen doen.
Ga dus verder rechtdoor. 
Apotheek Zwaneven BVBA - Apotheek in Oud-Turnhout


Blijf nu rechtdoor gaan tot je links een winkel tegenkomt waar je voedsel kan kopen.
Het gebouw is groen. Neem hier van de cijferwaarde van de 1ste letter van de familienaam. Iets
verder hebben we een mogelijkheid om af te slaan. Dit doen we niet. We blijven aan de linkerkant
van de baan. Maar neem nu eerst van de rechterkant (waar een broodjeszaak is) de 5de letter van
de naam van de broodjeszaak en zet dat om naar de cijferwaarde van die letter.
Landschap De Liereman | Natuurpunt

Ik denk dat je nu aan het eindpunt bent gekomen als je nog iets verder rechtdoor reed.
Want ik wou misschien te veel geld uitgeven maar ze waren dicht, ik heb het over een restaurant
aan uw linkerkant. Uit hoeveel kleuren bestaat de tekst dat daar op een zwart bord staat? Als je dat
cijfer nog even telt heb je volgens mij mijn cachetas teruggevonden en dank ik jou.
Breng je hem nog even terug?

Comments

  1. Ook deze geprobeerd nadat de eerste niet tot een code leidde. Ditmazal geen groene voedingwinkel gevonden. Geen idee of die dichtbij het vorige punt is of kilometers verder; wat meer duidelijkheid omtrent de afstanden zou welkom zijn. Informatief stelt dit ook niks voor: geen info over Oud-Turnhout, geen verhaaltje....

    ReplyDelete
  2. Bij de 2e opdracht, direct na het rechts afslaan de Steenweg op is nergens een bus te zien. Je weet du niet welke winkel je naar binnen kan gaan. Einde Virtuele Multi, erg jammer.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

VIRTUELE MULTI's

VIRTUEEL TB RONDJE DOOR BOBBEJAANLAND